PATCH ZMĚNY (Jedná se o změny v tomto patchi:) Změna chování pro spawnování Battlepickupů.
Obnoví se po 60 vteřinách a to pokud nastane jedna z těchto věcí: zbraň bude bez munice - zbraň byla upuštěna na zem (hráč změní zbraň, zemře, odpojí se) doba po kterého je možné ji znovu zvednout vyprší a zbraň zmizí, sebraná výbava (pojízdné vozítka) je zničena.
Oprava problému s oblastí snímání balíčku umožňujícího zobrazování falešných cílů.
OPAVY V ANIMACÍCH změna rozmazání obrazu při přechodu do sprintování (při pohledu z 1 osoby)
Oprava problému při přebíjení z pohledu první osoby
Animace přebíjení se přeskočila jestliže jste zmáčkli tlačítko pro přebíjení po prázdném přebití.
Potencionální oprava pro postavu hráče, která bruslí v podřepu: Battlefield 4 - Crouch Glitch - YouTube
Příklad: https://www.youtube.com/watch?v=0zHkxxNXpMA
Oprava problému, kdy se animace přechodu z ležení ve stoupnutí nahrávala a přehrála se až po nabíjení zbraně nebo výstřelu.
Potencionální oprava pro chybnou animaci zabití nožem
Oprava, kdy se animace desynchronizovala a útočník a oběť viděli různé typy animací.
Nový způsob debugování projektilů:
jsme přidali ladění: problémy s příchozí a odchozí poškození (netcode) a hitdetection. Již jsme viděli několik nesrovnalostí pomocí tohoto nástroje, ale nemůže se dočkat, až uvidíme co budeme schopni najít s vaší pomocí použití tohoto nástroje.
Shrnutí fungování ladění projektilů:
Modré čtverce značí nově objevený projektil/kulku
Zelené X označuje, že klient si myslí, že střela zasáhla vojáka nebo vozidla v opačném týmu.
Červené X indikuje, že server potvrzuje učiněné poškození. To v současné době mapuje na hodnocení indikátoru - pokaždé, když vidíte červený symbol X, měli byste vidět zobrazení zásahu u křížku (mířidla).
Zobrazení kulek je rozloženo tak, že zobrazí údaje/data nepřekrývá při použití vysokých otáčkách zbraně. Neexistuje nic, co by svazovalo zelené X co je na modrém čtverci (tedy co-location neznamená, že jeden je důsledkem toho druhého), nebo svazovaní červené X s modrým čtverci nebo zelenými X.
Vertikální poloha v grafu znamená jeden výsledek.
Tuto funkci lze zapnout pomoci příkazu do konzole: “NetworkPerfOverlay.DrawProjectileGraph 1”
Známé chyby / nedostatky v této verzi:
I když cíl je mrtev může se stále na něm zobrazovat zelená X dokud server potvrdí, že cíl je skutečně mrtvý. Způsobí nesoulad mezi zelené X (+) / červená X (-)
Server vyřadí škody - zelená X nemá obsažena všechna pravidla pro poškození, které má k dispozici (například střelba z útočné pušky proti tanku nemá žádnou škodu serveru, ale bude stále zobrazovat zelený X ). Způsobí zelené X (+) / červená X (-) nesoulad.
Ztráta paketů nebo degradace serveru může způsobit zahlcení paketů. Pokud je to váš případ, je pravděpodobné, že nebude existovat individuální červené X za všechny škody použita. Způsobí zelené X (+) / červená X (-) nesoulad.
Všechny servery potvrdil poškození, které způsobuje červené X - to zahrnuje granáty, miny, UCAV atd Způsobí zelená X (-) / červená X (+) rozpor.
Občas se mohou zobrazit fantom-ské modré čtverce / zelené / červené X se objeví (obvykle nad vozidlem, ze kterého vstupuje hráč). Způsobuje nesoulad mezi červenými a zelenými X.
Jakákoliv datové body zobrazená nad sebou jsou výsledkem událostí odehrávajících se ve stejném snímku/vzorku (to znamená, že občas je možné, aby některá data dosáhla obvyklé výšky 4).
Další poznámky:
Nyní je možné přemístit síť pro síťové vytížení grafu pomocí in-game konzole nebo user.cfg. Všimněte si, že použití hodnoty menší než 0 se osy přemístí k relevantní opačné straně (zleva/zespoda).
Příklad: NetworkPerfOverlay.GraphPos.x 100,0
NetworkPerfOverlay.GraphPos.y 200.0