Kategorie článků
SERVERY


Nová verze naší trade mapy


Changelog ve formě seznamu můžete najít úplně dole v příspěvku.

Po roce a půl se již ohraná verze 20 konečně mění na verzi 21. Z důvodu nedostatku času a hrubého podcenění časové náročnosti plánovaných změn bylo vydání verze několikrát posunuto. Původní vydání mělo být na přelomu února a března tohoto roku, později někdy v průběhu prázdnin, až nakonec, dnes. Část mapy prošla poměrně velkou změnou a i bez všech ostatních změn se jedná o zatím největší update, co kdy byl.

V první chvíli si asi většina hráčů všimne nové textury trávy, to je však pouze jedna z mnoha změn - tou hlavní je předělání balónové oblasti, která již není jen prázdným prostorem sloužící jako alternativní cesta. Přibyla velká dvoupatrová budova, propast, nový krátký podvodní tunel propoující zmiňovanou novou budovu a jezero - tedy hlavní část mapy. Celá oblast byla předělávána s myšlenkou oblasti, která není jen jedna velká obří sightlina pro snipery a která zároveň obsahuje několik alternativních cest - flanků.


 

Důraz byl kladen na celkovou optimalizaci nové oblasti, ale také mapy celkově. Došlo ke snížení počtu entit, velká část nepřístupné části mapy byla přesunuta do skyboxu a obecně jsem se snažil, aby se toho v daném místě vždy načítalo co nejméně. Tím však netvrdím, že se výkon mapy drasticky zlepšil - mohl by (měl by), ale to ukáže teprve čas. Další změnou, která by neměla být víceméně vůbec poznat, je vytvoření celé země znovu, což znamenalo i přemodelování jezera od nuly. Snažil jsem se zachovat celkové rozložení jezera a úhly pro trimpy a explosive jumpy, ne vždy se mi to však muselo podařit.

Mezi další menší změny patří opravení házení sekáčů přes skla spawnů, drobná úprava vzhledu mostu, detailnější světlo propů, efekt vodopádu a samozřejmě 4 nové secrety a 1 jarate. Když už jsme u secretů, všechny (snad všechny, vyjma spellů) secrety, kde se zmáčkne tlačítko a okamžitě dojde k teleportaci mají nyní 3 sekundovou prodlevu s cílem potlačení populární stylu gameplaye - utíkání přes secrety. Killbox Kapra byl podstatně zmenšen a jeho hitbox byl opraven. Reflexivní textury nyní mají reálné odrazy, což by mělo vyřešit i případné fialové šachovnice, které někteří hráči mohli vidět.

Při nalezení jakéhokoliv bugu mě prosím kontaktujte.

 

Plný changelog:

• předělána balónová oblast:

 přidána dvoupatrová budova (Balloon house)

 přidána propast (environmental death - pitfall)

 centrální skála je nyní zahnuta směrem k levé části mapy

 upraven skybox v dané části mapy

• přidán skalní tunel propojující jezero a Balloon house

• stará textura trávy nahrazena novou

• velká část nepřístupné části mapy přesunuta do skyboxu (~69%)

• snížen počet entit (941 -> 911)

• celá země byla udělána znovu, jezero předmodelováno, se snahou zachovat původní úhly pro trimpy a explosive jumpy

• přidány 4 nové secrety

• secrety, které fungují na bázi aktivování tlačítka a tím aktivování teleportu mají nyní 3 sekundy (některé pouze 0.75s) prodlevu, než dojde k aktivaci teleportu

• přidáno jedno jarate

• playerclipy na skále u blu spawnu posunuty, aby se dalo jít blíž ke skále

• upravena textura mostu

• přidán nový efekt vodopádu

• HP a ammo kity za stěnami v tunelu zmenšeny z large na small

• detailnější světlo (hlavně u propů)

• optimalizace

• Bugfix:

 opraveno házení sekáčků přes skla spawnů

 Ichthyosaur Kapricius - zmenšen killbox, opraven hitbox

 opraveno targetování sentry gun přes dveře spawnů pod určitým úhlem

 opraveno stavění na spawnu během piss pool secretu

 opraven purple checkerboard na reflexivních texturách (voda, sklo,...)



Herní portál od hráčů pro hráče
Copyright © TauriGaming 2015-2022
All Rights Reserved TauriGaming.cz